Sluta amma..

Hopp då har man slutat amma.. eller vi håller på för fullt!
Igårkväll o inatt har alltså Theodor inte ammat.
Mina tuttar sprängs o Theodor var INTE glad men kan ni tänka er han sov från typ 12 till halv 4 i natt sen var han arg i en timma tills jag gav upp o la han i vagnen då somnade han som en stock o hör o häpna... vi fick väcka han kl 9 för att vi skulle till BVC vid 10:O??
Det känns skönt o en aning befriande men oxå lite vemodigt.. det är ju himla mysigt att amma fast nu behöver jag o Stojjan få sova lite!!!

Han vred o vände sig en del o gnällde lite men somnade om då jag gungade vagnen lite. As trött är jag visst iallafall?? Känns som jag inte sovit nått fast jag nog sovit fler timmar än vanligt.

Bävar lite inför kvällen eftersom Andreas jobbar! Jag är ju så svag för Theodor gråt så det finns inte... mår bajs när han är så där ledsen:( Men det leder ju till nått bra det måste jag bara mantra!

Allt gick prima på BVC. Theodor väger nu 10900 g eller nått sånt har inte siffrorna framför mig o är 74 cm lång. Han har alltså vuxit mer på längden än på bredden:D.

Jaha det var väl allt jag hade att säga för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Cessili

åhh börjar bli stor kille nu theo. hoppas du/ni får sova som prinsar och prinsessor i natt. kram

2009-01-05 @ 13:21:35
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Thina

Nämen :) Hoppas det går bra nu och att du kan stå emot när det behövs. Håller tummen att ni får sova mera nu, och för alltid :)

Gick bra på stan sen med Ullis?

Farmor är lite bättre :D Tack för det du skrivit.

2009-01-05 @ 16:13:34
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0