Stackars Stojj..

Ja det är nått lurt med lilla Stojjan.. både igår o idag har han sovit jätte dåligt o i natt bajsade han MASSA, Han har inte bajsat på natten sedan han var typ 3 veckor. Jätte gnällig är han typ hela tiden oxå. Kanske är det mer tänder på lur. I natt vaknade han vid ett o somnade bara om i små perioder som längst typ 5 minuter.. låg sedan o gnällde ända fram till 6 då jag väckte Andreas för jag bara orkade inte mer. Han gick tydligen upp o bytte JÄTTE lasset o busade lite med han.. vid 8 snåret somnade han om i en timma.

I lördags var ju Nicke Malin o barnen här o åt mat o Nicke o Andreas gick ut en sväng på kvällen.

Tänkte dela med mig av lite bilder såklart!


Nicke bjuder Theodor på öl!


Rasmus myser med sin hund vid namn Folle


Malin o Linnea


My Man


Min bror var det ja.. titta lite extra i spegeln på väggen så ser ni Andreas som smyger bakom:P


Ibland undra jag om inte Malin o Andreas vänstrat lite.. är dom inte lika?


fast han är ju väldigt lik sin Pappa med!


Ja ni.. vad säger man?


Här inne i magen ligger Rasmus o Linneas lilla syskon:D Rasmus vet inte riktigt om han ska bli storebror eller storasyster, för det beror ju på om det blir en pojke eller flicka:P


Stojjan leker med sin bil!


Rasmus sa en mycket klok sak när han lekte med Theodors piano i lördags: "Jag ska inte gifta mig när jag blir stor för jag ska bli pianolärare" För det vet väl alla att ska man bli pianolärare så kan man ju inte ha nån fru eller??
Det är mycket som händer i hans lilla hjärna kan jag lova. När de kom sa jag till dem att jag just hört att de skulle få ett syskon ( de har nämligen väntat med att berätta för dem tills de varit på ultraljudet, som de var på förra veckan) Jag sa grattis till dem oså o efter ett tag tittar Rasmus på Mammas mage o säger " Ja oså har mamma en bebis i magen" Haha ja just det!


Nepp nu ska jag nog diska lite innan Stojj vaknar.. blä vad tråkigt!
Hoj hoj

Kommentarer
Postat av: Cessili

namen vilken magen hon hunnit få vilken vecka är hon i nu? kram kram hoppas lille kalle theodor blir bättre snart. kram kram och tack för kaffet.

2009-01-12 @ 20:03:44
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Thina

Haha så go han är alltså lille Rasmus!

Tänker på Stojj o hoppas han ska må bra snart!



Marcus sa att de åt lamm redan på Jesus tid höhöhö. Och sen föreslog han köpt panpizza? ;) Romantiiiik!

2009-01-13 @ 00:35:15
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0