Stojjan sussar i...

Ja hör o häpna han sussar i sin säng:D
Ikväll har jag alltså sövt han i sin säng.
Han tog det ganska bra måste jag säga, först skrattade han, busade, gnällde o sen skrek han en hel del förstås. O hela tiden satt jag på en stol brevid sängen o läste bok ja eller försökte.. jag funderade ett par gånger på o skaffa öronproppar o jag fick läsa samma mening många gånger. Lite då o då la jag han ner i sängen, ja för han stog ju upp o vrålade, gav han vällingen o efter ett tag började jag buffa han i rumpan o då blundade han direkt o somnade på ett par minuter:D
Allt som allt tog detta alltså typ 40 minuter.


Jag kände att det var dags o tyckte det kändes lite fel att ha han i vagnen hela nätterna.. kan ju inte vara bra för ryggen o i natt fick jag ju massa sömn så tänkte att nu orkar jag:D I natt vaknade han faktiskt bara TVÅ gånger.. det ni det är inte illa!

Nog om det!
Idag har jag o Stojj varit o hälsat på hans mormor. O henne är det synd om kan jag lova, massa sjuk oså. En seg förkylning tror jag. Vi tycker iallafall MYCKET synd om henne!!!

Andreas har varit hemma själv idag o slappat tror jag:P Det kan man ju behöva ibland.

I Fredags var ju Thiniz här den lilla tokan. Vi drack lite vin o pratade både allvar o strunt, vid ett snåret tror jag det var så sprang vi iväg o handlade kebab tror vi knöt oss runt tre:S.
Väldigt trevligt var det iallafall, fast jag var nog lite tråkig jag som var så trött!

På lördagen slappade vi här hemma o sen kom Jennie bus med sin pappa o åt lite. Jag vet nån som saknade Jennie bus massa, jag skulle vilja säga Theodor men tror jag saknat mest, attans att de inte vill lyda sina föräldrar o bli jätte kompisar:P eller är det kanske just det de gör eller Jennie iallafall. Jo för jag tror ju att Marcus pratat lite skit om mig till Jennie.. kanske är det just därför hon inte vill busa med mig o Stojjan??

Jag undra oxå om Karin inte är min kompis längre?? Ja för jag har hört rykten om att hon ska ha tupperware partaj på tisdag o jag har inte blivit bjuden.... Varför? Kan det vara för att jag aldrig handlar nått?

Nu ska jag babbla skit med Cissi på msn tror jag:P

Håll nu tummarna för att han sover hela natten lång

Hej hej



Kommentarer
Postat av: Thiniz

Du var verkligen inte tråkig din dumma unge! Det var skönt att tänka på annat, och även ha en stöttande vän när tankarna flög dit igen..

Sov gott hos er och kebaben var ju supergod! För att inte tala om maten dagen efter, som Sandriz gjorde medan jag sövde Stojjis!

Duktig du är som försökte sängen med Stojjan nu när du kände att du hade fått sova mer. Hoppas attd et går bra inatt med och i fortsättningen! Kram!!

2009-01-18 @ 23:07:45
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hej. Jag kan ju bjuda dig på Tupperware party om du vill. På Tisdag är det faktiskt men du måste lova att handla något :).

Hoppas allt är bra med er, det var länge sedan vi umgicks. Du får ta din familj och komma ut till Ringarum en kväll tycker jag. Nej nu är det slappar dags

2009-01-19 @ 14:07:12
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: mormor

Du är för gooo som tycker synd om mig. Nu känns det genast mycket bättre!

Har nästan sovit sedan du var här men nu börjar det kännas som att hoppet återvänder.

2009-01-19 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0