Tänker tillbaka..

Sitter här o tänker tillbaka på hur liten Stojj varit o hur stor min mage varit:P
Detta va i Januari förra året:

Mysiga mage
O i den låg denna lilla prins:

Bara några timmar efter att han fötts... åhh längtar tillbaka till den stunden.
Då jag vaknade på natten till den 13:e o kände att nu är det dags.. snart får jag träffa Pluppen som han kallades i magen!
Timmarna rusade iväg o jag flög som på moln, inte det minsta nervös, ville bara krysta krysta:D
Jag var så rastlös hela morgonen och förmiddagen, tänkte att snart måste det väl göra massa ont så jag får åka in.
Men massa ont kom aldrig. Dock blev tiden så knapp mellan värkarna att vi nog tog en sväng till förlossningen iallafall.
Jag var livrädd att de skulle skicka hem mig, trodde nog de skulle det.
Vid ca 12 skrevs vi in, jag var öppen 5 cm BEBIS var på G!!!!
15. 49 tittade grabben ut... vilken lycka!!
Min prins Theodor Erik Arvidsson aka Stojjan, Dojjan, Dojjis, Stojj mm

KÄRLEK!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0