HEMMA!!!!!!!!

ÅHHH vad det är skönt att vara hemma hos mina grabbar igen!!!
Även om jag haft det väldigt bra i ringarum så är det as skönt att vara hemma igen o ledig i hela fyra dagar.

Theodor o jag har haft en super mysig dag, först duschade vi i typ en timma, käkade frulle, busade o sen sov Stojj i typ 3  timmar odå passade jag på att vila med min eller rättare sagt Karins super spännande bok. När Stojj vaknade så åt vi lite lunch o begav oss sedan till parken med Madde och Angelica o busade i ett par timmar.
Efter att vi handlat lite så begav vi oss hem min tanke var att vi skulle äta middag men så fort vi kom innanför dörren så sprang Theodor fram till sin säng o började tjata om att få sova, så det var bara att lyfta i han o på mindre än en minut sov han som en stock:S inte så bra med tanke på att klockan är kvart i sex men var ju inte så mycket att göra åt saken. Blir nog tvungen att väcka han om en stund även om både han o jag hatar det.



Värsta fasan inträffade idag ( eller kanske inte värsta men en av mina värsta) Jag pratade med Malin i telefon igår kväll. Var ute o tog ett blogg på balkongen o satte mig efteråt ner i soffan medans jag avslutade samtalet ( vilket kan ta upp mot en kvart för just då vi ska säga hejdå kommer vi ju på allt viktigt vi skulle ha sagt o när de samtalsämnena har tagit slut så tar det ju en stund bara det där att få ur sig orden hej då, vi brukar sitta i typ 5 minuter o säga typ mmm oki men då hörs vi, mmm ha det så bra, oki ja men då hörs vi, japp mmm oki)
När vi just skulle få ur oss de där orden så ser jag i ögonvrån hur något kryper på mitt ben, eftersom jag är van vid att bo på landet nu så tänkte jag bara att det var en fluga så skulle just höjja handen o vifta bort den då jag fick se att det var BAMSE BOSSE som följt med in från balkongen:O!!!
Jag rycker till o han försvinner in under mina ben.
Jag vrålar till Malin att hon får vänta, slänger ifrån mig telefon o sliter av mig alla kläder för nu hade jag ju inte längre nån aning om vart han tagit vägen.
Andreas kollar på mig från biljardrummet o undrar vad fan jag håller på med.

Bamse Bosse är borta o där står jag naken o hyperventilerar!!!!

Tillslut kommer han o promenixar på vår vardagsrumsmatta o det blev hans sista promenix kan jag lova, Jag får efter mycket stress o virrande runt i vardagsrummet tag på min bok o ja nu lever han inte längre.

Synd bara att han har alla sina kusiner kvar på balkongen. Ja o ni som varit här vet ju vilka BAMSE kusiner han har o hur BAMSE Bamse bosse var!!!
Nu känner jag mig väldigt otrygg på balkongen men å andra sidan är jag mycker stolt över mig själv som inte fällde en tår o jag skrek inte... tror jag?? Gjorde jag det MAlin? O bäst av allt.... Jag tog livet av han alldeles själv:D!!!

Jaja nu är det nog snart dags att väcka Stojjan:S

HA det gött!!

Kommentarer
Postat av: Gunila

Jag förstår att du hade en svår stund i närkontakten med bamsebosse men jag tycker att du hanterade det fint, din terapi i vedhögen har nog gett resultat

2009-07-25 @ 00:50:58
URL: http://www.nogg.se/gunila
Postat av: Malin

Nej du skrek inte. Du tog det så lungt och fint. Jag är riktigt stolt över dig!

2009-07-26 @ 00:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0