Jag ger upp..

Det blir vagn, dock inte den jag vill ha.
Jag ger upp, Det blir en BRIO Race 09. Jätte fin vagn men inte alls vad jag vill ha.

Men jag har ju bestämt de två andra vi haft så beslutet blir alltså Andreas denna gång, hoppas jag kommer att tycka om den.

Imorgon ska vi alltså gå o handla den o det blir en grön, tror nog Malin kommer att bli lite avis, så för den saken så vill jag ju verkligen ha den:P

Theodor har klippt sig, ja alltså inte själv, jag o Andreas har klippt han med maskin 2,5 cm skulle det tydligen bli men jag skulle gissa på lite längre på sina håll.
Det blev fint men känns väldigt ovant. Han ser typ ut att vara 3 år nu så folk som inte vet hur gammal han är kommer nog tycka att han pratar väldigt dåligt.

Bävar lite inför helgen o veckan som kommer, ska nämligen jobba sex kvällar på raken sen vara ledig en dag o sen jobba 5 kvällar till, det som är värst är att jag inte får träffa Theodor på hela den tiden. Han o Andreas åker upp till Dalarna på söndag eller måndag o kommer nog hem nästa fredag hoppas jag så jag iallafall kan träffa han då på min lediga dag.
Hur ska jag klara mig utan min Stojj?

Men vet ju att han blir bortskämd i Gubbo:D

Nähä nu ska jag mumsa på lite banankaka som jag bakat.

hoj hoj

Kommentarer
Postat av: Gunila

Det är bara att acceptera att barnen blir stora

2009-07-10 @ 10:34:11
URL: http://www.nogg.se/gunila
Postat av: PoA

Det blidde ingen Brio :p

2009-07-10 @ 14:45:46
Postat av: Gunila

Idag har totte och jag provkört nya vagnen!

Vi var på japansk restaurang och kollade på akvariefiskar men han kallade dem kisse.

2009-07-11 @ 23:57:00
URL: http://www.nogg.se/gunila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0