Pratade med Theodor i telefon nyss...

Samtalet löd såhär:


Jag: Hej sötnos!

Theo: (Helt tyst)

Andreas i bakrunden: Det är mamma i telefon.

Jag: Är du i Gubbo hos farmor o leker?

Theo: Aaaa

Jag: Har du roligt då?

Theo: Aaaaa

Jag: Lekte du med traktorn igår?

Theo: bitle blu bildje bildje blu
(Jag tolkar det som kan inte prata nu måste dra)

Sen följde han efter farmor Anna-Lisa igen o lämnade mig hängandes i telefon, Med andra ord han har skoj o har inte tid för lilla mig!

Japp så här sitter man i Ringarum helt själv o saknar ihjäl mig men känns ju bra att veta att han har det bra:D!!

Nu duschen sen jobb IGEN!!!!!

Idag fyller Viktoria år så då kanske vi kan få det lite lugnt på jobbet igen fast sen ska de väl hem från Öland hela gänget igen:D! Men det är klart det är ju kul när det händer nått på jobbet.

Ikväll kommer Karin o Stefan hem så ikväll har jag iallafall nån att prata med:D!!
Synd bara att jag inte hunnit städa massor.

Klurar lite på en grej... om jag förstått det hela rätt så kommer Stefans hela släkt typ hit i helgen... vart ska jag ta vägen då tro??? blir väl baracken på jobbet kanske.

Saknar mina Grabbar



Hej hej

Kommentarer
Postat av: Gunila

Det är blandade känslor när barnen klarar sig själva.

2009-07-15 @ 10:20:20
URL: http://www.nogg.se/gunila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0