Ringarumsbo..

Japp nu har man blivit ringarumsbo för en vecka, blir norrköpingsbo igen på fredag för att sedan återgå till ringarum på lördag o där blir jag nog kvar tills på torsdag.

Jag har det bra men är redan sliten o då har jag bara avklarat 2 kvällspass utav 6 på raken. Har ju ledigt på fredag o sen är det 5 kvällar till på raken, sate vad glad jag ska bli när lönen kommer:P!

Hade ju planerat att jag skulle städa en massa då jag var här o lite har jag väl fått gjort men inte alls som jag trott, finns inte mkt ork kvar tyvärrrrrr!!!
Jag har plockat lite i Balbins rum, dammsugit tvättstuga o hall ( Ja Karin o Stefan kissarna behöver en större kattlåda) Tömt kattlådan 4 gånger, vikt lite kläder oså. Men jag vet nog allt vilka som är bovarna som stökar ner i det här hemmet.... för var sak jag plockar iordning o gör fint så är kissarna där i river.
När jag kom hem igår hade de vräkt ur alla skor på skohyllan o lekt med, en sko hittade jag i köket.
De hade även varit uppe på bänken o snott min kaka som jag tänkt mumsa på när jag kom hem, inte ett spår fanns efter kakan så jag undrar jag var de gjort av den??

Har pratat lite med Andreas som nu infinner sig i Gubbo. De har det prima, Theodor hade varit ute på morgonen o klappat hästar (undrar om dom oxå kallas kisse?) Saknar dom något helt sjukt men det positiva är ju att jag jobbar så jävla mkt så jag faktiskt inte har så mkt tid över till att tänka på sånt.

Igår var det en liten söt grabb inne på världshuset o slängde slängkyssar till mig ( han var nog i Stojjans ålder) O då gjorde det ont i mitt mamma hjärta, jisses vad jag saknade han då. Var nog påväg till tåget ett tjogo tal gånger igårkväll.

nähä nu måste jag nog börja göra mig redo för ännu en arbetsdag.
Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0