stal lite bilder...

Stal dessa från Mammas blogg... jisses vad han har blivit stor min grabb!
Saknar massa!



Igår kom ju mina Garbbar hem. Jag blev så glad så glad, kelade massa med Stojjan.
Andreas o hans pappa åkte o handlade typ direkt då de kom hem o jag o Stojj lekte själva. Då gick allt jätte bra o han var så gosig, sprang runt o lekte o kom titt som sätt fram o gosade med mig.
Men sen då han började bli lite trött o Andreas o dom skulle ut i bilen för att hämta bilstolen så brast allt. Theodor ville inget annat än att vara hos sin pappa. Han blev helt hysterisk:(!
Jag kände mig ganska oduglig faktiskt!
Det blev bättre på morgonen o när han vaknade till inatt så gick det lika bra med mig.
Men det kändes inte bra vill jag lova, nu vill jag bara hem till han igen!
Saknar MASSA!!!!



Nu infinner jag mig åter i Ringarum, Sitter på mitt rum:P Japp jag har ett eget rum! För visst måste det väl vara mitt rum när det klart o tydligt står "Sandras rum" På dörren?

Tihi skylten har jag gjort själv så att jag ska känna mig riktigt hemma, den är vändbar på andra sidan står det "Kontor" så att inte rummet ska stå helt oanvänt då jag är borta tänkte jag:P!
Det retligaste är att Stefan är snabb som en vässla o vänder på skylten så fort jag lämnar rummet men han är inte alls lika snabb med att vända tillbaka den... vad kan det betyda??

Nu måste jag sova så att jag orkar ta itu med ogräset imorgon:P!

Hoj hoj


Kommentarer
Postat av: Thina

Haha! Den där Stefan alltså! ;p Gud så underbara bilder. Eller Stojj alltså... Skaten.. nja.

2009-07-20 @ 02:21:03
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Stefan

Visst är jag rolig =) Är ju roligt att jävlas lite ibland. Han har ju blivit så stor, en riktig skatare..

2009-07-20 @ 22:15:49
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0