Varmt som faaaaan!

Jag gillar inte denna värme!!!

O jag tycker faktiskt att jag har rätt att klaga för jag går inte omkring på vinterhalvåret o säger att jag saknar den, inte så att jag vill ha vinter hela året om men vår o kanske försommar typ max 25 grader.


Men nån som hatar denna värme mer än vad jag gör är Theodor, han lider den stackarn o till råga på allt har han gått o blivit förkyld:( Tycker massa synd om han.
Hoppas han blir frisk snart.

På lördag hade vi tänkt att åka till Viken, umgås lite med Linnea, Rasmus o lille Emil, kanske ta en sväng på staden (läs byn) Theodor tjatar så jag får ont i öronen efter att på hoppa hoppborg så är väl bäst han får göra det.



Idag har vi varit i folkparken med mamma o badat lite. smaskat på frukt o sen kom även Cissi o Coffe o fikade med oss.
Nu har Theodor somnat men han vaknade nyss o var helt dyngsur av svett o eftersom jag ska upp vid fyra imorgon o risken finns att han vaknar fler gånger så borde jag väl knyta mig redan nu.

Svårt men jag ska iallafall lägga mig o läsa lite.

Hojsan.

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för en trevlig dag i parken!

Vi ses på jobbet imorgon,men jag kommer inte förrän vi 7 tiden, när du har fikat klart.

2009-07-01 @ 21:51:33
URL: http://www.nogg.se/gunila
Postat av: Cessili

Tackar för idag jag med, stackars lille kalle Theodor att bli förkyld. Ska helt ärligt säga att jag har stora problem med min hals men jag är så stor att jag kan förneka det :P hehe

2009-07-01 @ 22:17:15
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hoppas att han blir frisk tills imorgon så att han orkar att springa runt bland alla karuseller =)

2009-07-03 @ 18:51:08
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0