Bus med sötizen Balbin!

som ni vet hade vi ju lite strul med att ordna barnvakt tills idag men tack vare Söta Rara Karin så löste sig ju allt, så idag var alltså Theodor hemma hos Balbin o busade.
Grabbarna grus va dom är söta!
Önskar vi bodde närmare dom så det kunde busa hela tiden.
Funderar starkt på att flytta in i deras gäst stuga, men vet inte riktigt om det är värt att lägga 5000 i hyra på typ 10kvm utan kök o ventilation, vad tycker ni?



Nu har Stojjan somnat, han var trött efter all lantluft!

Stojj vill ha en Kisse

Jag vill ha en ny vagn

Andreas.... ja han vill nog ha en hemmafru tror jag, Bree Van De Kamp kanske?

Så mycket mer jag vill igentligen men orkar nog inte rabbla allt just nu.

På Onsdag ska vi till Dagis på studiebesök... det ska bli massa skoj!

Nu undrar jag om jag inte ska se lite på tv eller kanske sätta mig i solen..?!

Återkommer kanske senare!


Kommentarer
Postat av: Gunila

Ett litet sött matvrak!

2009-06-27 @ 23:03:13
URL: http://www.nogg.se/gunila
Postat av: Karin

Nu finns det ventilation o barqa för att det är ni så säger vi 3000 i månaden =)

2009-06-28 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0