Det händer sällan men...

Andreas (även kallad anonym) hade rätt det blev inte så mycket vagn fix.. vinet tog överhand men mys var det!
När jag vaknade på morgonen så trillade polleten ner iallafall.. jag tror jag har en lösning på vagnproblemet.

Nu väntar jag bara på att Cissi ska vakna till liv så jag kan dela med mig av mig super smarta idé o sen är det väl bara att ge sig ut på jakt efter den lilla metallbit som jag har i huvudet, den som ska lösa allt.

Annars talas det tydligen om ny vagn men där är vi ju inte riktigt överens... Andreas vägrar tydligen svängbara hjul o jag kan inte köra annat, KAN INTE KAN INTE!

Stojj sover för övrigt o jag tänkte passa på o dela med mig av alla hans små kunskaper.
Numera kan han följande:
Säga kisse
låta som kissen
skälla som en hund ( eller nått låter kanske mer som" ov ov ov")
Peka på sin navel
kasta sin egen blöja
klättra upp på allt utom diskbänk typ.
Han kan gå på tå
Klappa händerna då jag sjunger
Han snurrar runt runt då musik spelas
han kan danska ( ser typ ut som han head bangar med böjda knän)
Han kan slänga slängkyssar
Säga ahahaha med handen på munnen ni vet som en indian
han kan spela på läpparna eller vad det nu kan heta
Han kan säga mamma, pappa, och Andreas
Han kan säga kaffe
blåsa på saker som är varma
lukta på blommor
säga böh (låter typ som han försöker skrämmas, om det är meningen vet vi ej:P)
prata i telefon.. svara snällt på frågor ahaaa säger han
vattna blommor
säga nenenenen när han vill nått, oftast betyder den "jag är törstig" eller jag vill ha välling"
Han säger Cissi
Jag är inte hundra men tror han säger mormor nu:D


Ja det var nog vad jag kom på just nu!
Duktig han är va?

hoj hoj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med vagnen? Blir det en ny?

2009-06-26 @ 21:43:09
Postat av: mormor

Ja, tänk han kan säga mormor, och vi som knappt har tränat alls på det.

2009-06-27 @ 08:45:53
URL: http://www.nogg.se/gunila
Postat av: PoA

Han kan gå också !! :)

2009-06-27 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0