Klura klura...

Jag o Cissi sliter som djur för att rädda vår vagn som Andreas är på G att kasta.
Vi panik klurar på hur vi ska laga den.... TÄNK TÄNK TÄNK!!!

MÅSTE MÅSTE fixa!!!!!

Cissi är iväg nu å letar efter två passande rör som vi måste ha, jag har även hört talas om en låda vin o en pizza:P!

MÅSTE rädda vagnen!!!!!

Annars har vi varit på stan o ätit massa god glass:D Stojj har badat i sin badbalja på balkongen.. det var super kan jag säga!!

Hör av mig snart o talar om hur det gick!!!

Hoj hoj

Kommentarer
Postat av: Gunila

Jag tror ni löser det, bara nivån i dunken sjunker så tror jag intelligensen ökar

2009-06-25 @ 22:51:46
URL: http://www.nogg.se/gunila
Postat av: Anonym

Ööö... jag har varit hemma ett tag nu och ni har minsan bara spridit en massa vinglas och pizzakartonger omkring er ju :p Inget rädda vagnen projekt har jag sett skymten av. hah

2009-06-25 @ 23:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0