pussel pussel..

Dagarna går o det går prima att jobba det stora problemet är bara barnvakt, jag blir tokig på allt detta pusslande. Aldrig gillat pussel, o pussel med barn är otroligt frustrerande.
Så nu sattsar jag allt o frågar mina läsare... är det någon som kan tänka sig att vara barnvakt på lördag mellan halv 2 o fyra?????

Midsommar var prima, lagom lugn med familjen. Vi var hos mamma o åt sill, grillade och åt jordgubbar o glass. Precis som det ska vara alltså.
idag har Malin, Linnea, Rasmus o lilla Emil varit här. Vi tog en sväng till sibylla o köpte glass sen gick vi till folkparken o busade i lekparken. Linnea o Rasmus badade, Theodor fick bara doppa fötterna.

Sen gick vi hem o åt köttbullar o pasta ( japp det blev färdiga köttbullar, Linnea äter ju inte hemmalagade:()
Jag har såklart snosat bebis o Theodor har busat för fullt med sina stora kusiner, Lill kusinen bryr han sig inte så mkt om, fast lite avis blir han nog då jag eller Andreas håller i han.

Nu tänkte jag nog försöka bjuda på lite bilder, vad tycker ni om det?
Lite bilder från midsommar, orkar inte skriva om varje bild så här kommer en sammanfattning...
De första bilderna är här hemmifrån innan vi åkte till mamma!
Vi var även uppe i folkparken på midsommarfirande men då glömde jag såklart kameran hemma.
Sen är det bilder påväg till mamma och hemma hos mamma.
Sillmiddag och montering av grill.
Kenta kofot med Emil o Linnea med Emil!!

   
   
   


Mitt byxlösa TRoll!!!

bilder från idag får nog vänta tror jag....

Puss o hoj!


Kommentarer
Postat av: Thina

Roligt med bilder! O att ni haft en bra midsommar. Önskar jag kunde hjälpa den lilla stunden på lörd men är i Göteborg då :/! Håller tummen att det fixar sig!

2009-06-22 @ 23:40:26
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Wickii

Kul med ett inlägg!

2009-06-23 @ 11:34:56
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Gunila

Tack för att ni kom och gjorde vår midsommar så trevlig.

2009-06-23 @ 12:21:18
URL: http://www.nogg.se/gunila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0