Theodors dag!

Idag har vårt lilla troll blivit stora pojken!
Alla hans vänner var här o firade, han fick MASSOR med fin fina paket:D

Tusen tack alla ni som ville vara med oss o fira denna dag! Alla ni som tog er tiden att komma och för att ni lagt ner så otroligt mycket tankar bakom hans presenter, jag kunde inte gjort det bättre själv;). Allvarligt så var det helt underbara presenter som passade han som handen i handsken, han kommer att ha så kul, lära sig massor o vara snygg under tiden;)!

Theodor har faktiskt varit på ett bra humör idag, men vem skulle inte vara det när så många goa människor är o hälsar på:D.


Jösses att det redan gått ett år det är ju helt otroligt. Jag kan ju minnas doften av nykläckt bebis som att det var igår han slängdes upp på mitt bröst, blöt o skrynklig!

Oj oj oj vad tiden springer iväg, oj oj oj vilken underbar tid!

Ska självklart lägga ut bilder men just nu MÅSTE jag slänga mig i sängen o sova!


Titta så liten han var vårt lilla troll...

Mammas skrutt!!!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

...o pappa vid datorn i bakgrunden, med en öl. :P

2009-03-14 @ 00:25:11
URL: http://marcuspet.blogspot.com
Postat av: Thina

Tusen tack själva! Det var underbart att få vara med o fira denna stora dag med er, och den där lilla busungen kommer alltid få stå ut med oss i hans liv kan du hälsa ;D Även med Marcus!

2009-03-14 @ 00:26:26
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: PoADaddyDJ

Haha vilken iaktagelseförmåga av Marcus då - kan nosa sig till en öl på långt avstånd :p

2009-03-18 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0