Rullar på..

Jag vet att jag är absolut sämst på att blogga just nu men ni förstår att jag har varit på botten, eller ja kanske inte botten men bra nära! Känns som om allt har strulat för mig o det vill nog ingen läsa om.

Nu rullar det på iallafall, mina moln är inte rosa än men det kan tänkas att jag är påväg dit... de är inte längre åskmoln iallafall. Eller ska vi vara riktigt seriösa så förstår ju både ni o jag att mina moln aldrig aldrig skulle bli rosa de skulle självklart vara röda om de vore nått o ha!

Började skolan i tisdags, så skönt. har saknat skolan som bara den o det mina vänner är en alldeles ny upplevelse för mig kan jag säga. trivs såååå bra så kommer troligtvis fälla en tår då vi slutar.

Theodor är i stortsätt blöjfri dagtid nu :D. Ett par olyckor på dagis men hemma går det prima. Idag var vi på stan i typ 2 timmar utan olycka.
Han lär sig så mycket nytt så det skulle ta en evighet att skriva allt.

Nästa torsdag ska jag på möte på dagis.. inte lika skoj men ja faktum är att nått måste göras. Är faktiskt nervös, vet ju så väl att jag gör rätt som tar tag i det hela o säger ifrån då min son bevisligen inte syns på dagis. Ett barn borde inte bli biten utan att någon märker det, nu förstår jag ju att sådant kan hända även om det inte borde men då ska det verkligen märkas i efterhand då ett stort bitmärke uppenbarar sig mitt på höger armen.
" Han är ju så lugn o snäll" är dagisfröknarnas förklaring som jag fått hittils... räcker inte som förklaring, för vad menas med det?? Akta er barn för att vara snälla o lugna, då uppmärksammar frönarna er inte o det räcker gott o väl som ursäkt för att andra barn kan behandla er illa utan att det märks. inte konstigt då med opstinata barn som kräver o gör allt för att få vuxnas uppmärksamhet?
Jaja nog om det! Gillar inte att gå själv dock men Andreas jobbar tyvärr o jag tror inte riktigt de skulle respektera o ta mig på allvar om jag tog med min mamma:P.

Imorgon ska vi träffa sköna Karin o söta Balbin på stan, vi ska åka karusell med Pappa o Stojj ska busa med Ci medans jag klipper mig o skaffar ett jobb (minus jobb då).


Jag o Han mot världen <3!!


Kommentarer
Postat av: Thina

Kommer tänka på dig med mötet. Lycka till*

Duktiga Stojj med att vara blöjfri då! :)



Älskar den här bilden <3

2010-08-20 @ 13:08:49
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Ci

Åhh älskar hans hår kan han inte få låta det växa nu snälla snälla Andreas ;)

2010-08-23 @ 19:55:07
Postat av: Mormor

Lycka till på färden mot de röda molnen!

2010-08-25 @ 15:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0