ovöder..

Jisses vad mycket snö.. vart ska detta sluta o när i helvete ska det sluta??

Många som är insnöade eller sitter fast någonstans.. jag tog mig både till skolan och hem men det var inte utan att jag fick kämpa, på hemvägen tog jag en promenix med Ginga. Jag o Ginga är inte riktigt på samma nivå tror jag... Ginga ÄLSKAR snö med ett väldigt stort Ä o jag HATAR snö med ett monster stort H. Nej då snö kan va mysigt men nu är det för mycket och det har varit alldeles för länge.

Saknar min Stojjan!!!!!!!!!

Shit vad det är tomt här utan han.. tur man har skolan så man har nått att sysselsätta sig med.
Skolan går för övrigt över förväntan! Det är super kul och jag känner verkligen hur jag växer.. älskart!!!

nähä nu ska jag väl laga lite mat o ta en kopp kaffe!
Burrrrrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0