Snurr i bollen...

Tankarna snurrar runt runt.. ingen bra dag för plugg trots att det behövs:S
Jag skulle nog behöva en paus o då hamnade jag visst här.
Ska hämta upp Stojjan bojjan vad halv två då brukar humöret lätta lite. Tack gode gud för Stojjan säger jag bara.
Hur hamnade jag här?
Har jag bestämt det här?
Vad händer nu?
Ska det alltid vara så här?
Kommer det någonsin att lösa sig?
Varför kan man inte bara se framåt?

Ja tankarna är många......

Det här vädret tar kål på mig jag vill ha vår o det nu!!!!!!!
Sol sol sol.
Bort bort bort med snön.

Jag hatar att pengar ska styra så jävla mycket. Så mycket jag skulle vilja och behöva men alltid står pengar ivägen.. grrrrrrr blir sååååå arg o vad hjälper det??

Nä nu ska jag nog ta en plugg paus o städa lite. Dundra musik o sluta tänka låter som en super bra idé!

Blev inge vidare positivt inlägg men si ni så kan det va ibland.. kanske lite väl ofta den senaste tiden men men!
Moppen here i come:P


Kommentarer
Postat av: Cessili

Jag har ju spytt ganska mycket negativt ett tag jag med så du får med ventilera lite vettu. kram kram gummsan ses imorgon.

2010-02-02 @ 00:37:03
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0