Ut i snön..

Snart ska jag bege mig ut i snön! Kör mot, kör mot skolan fast jag går ju då:P.
lektionen är väl igentligen inställd men har ju en sån seriös sdudiegrupp så vi kör på fast med lite lite sovmorgon då:P!

Idag kommer Stojjan hem:D Lyckliga jag!!!
Och om allt går som det ska så ska vi till badhuset men Emilie och Ullis imorgon:D!

Ikväll ska vi tvätta.. jag ogillar skarpt Theodor gillart... super skoj att springa omkring i källaren och mest skoj att gömma sig i torkskåpet.

Nu rusar jag:P eller pulsar:P


Kommentarer
Postat av: Cessili

Var försiktig med er ute i snön kram kram.

2010-02-04 @ 11:31:05
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: mormor

Misstänker att det är som förr i tiden, du skickar smågrabbar att kolla om det finns spöken längre bort i källaren för att du inte törs själv.

2010-02-05 @ 11:18:00
URL: http://teamgravity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0