Kan jag så kan du:P

Kom på mig själv med att gnälla på alla som inte uppdaterar sina bloggar så är väl tvungen att uppdatera lite jag med:P.

Har just lämnat Stojjan hos Andreas. Idag står plugga på schemat så borde väl sätta fart med det straxt.
I fredags gjorde jag den sista städningen i gamla lägenheten o lämnade nycklarna så nu är det helt klart med den, tack o lov. Senare på dagen kom Mormor Sonja och K.G hit o fikade lite det var super mysigt.
Igår var en riktig mysdag.. vi var ute en sväng på förmiddagen o konstaterade då att ute gick inte att va. Theodor tycker inte om att frysa. Funderade på att åka till badhuset men det var visst ingen som kunde följa med oss o kanske lite tråkigt att vara där själv så vi fick tänka om. Det blev istället en bakdag:P Först "bakade" vi trolldeg o lekte med ett tag, sen bakade vi en kladdkaka o till kvällen mös vi med pannkaka. Vi stekte för fullt jag o Stojjan o när det blev tråkigt gick Theodor o ritade en teckning. Innan läggdags hade vi ballong disco:P. Gissar att grannarna hade lite små roligt åt mig när de gick förbi utanför. En vuxen människa som studsar omkring o fladdrar med en massa ballonger... Theodor syntes ju inte utifrån så kan ha sett lite skumt ut kanske:P men det bjuder jag på.

Idag Fyller min bror,Theodors morbror och gudfar år.. Ett stort Grattis till dig! Han kommer visst hem från Rom idag med, hoppas du haft det underbart.

Lite bilder:
Förra veckan var vi ju på Busfabriken Med Albin o Karin så lägger ut lite bilder på det med.
Grabbarna ville mest vara vid hästarna HELA tiden.





Lagom kul tyckte Jag o Karin

Sen fick vi äntligen iväg dom till bollhavet.. o tänk det var oxå kul!

Theodor bakar Kaka!!











 

Nä nu är det återigen dags att sätta fart.

Hojsan 


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag älskar verkligen hästfaan på busfabriken............... NOT =)

2010-01-31 @ 14:05:58
Postat av: mormor

Vilken koncentration bagaren har!

2010-01-31 @ 19:40:28
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Cessili

ojsan vilken duktig liten kille. kram

2010-02-02 @ 00:36:09
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0