Nu är jag visst i farten igen verkar det som..

Ja skrivlusten verkar ha återfunnit sig!

O det trots att jag igentligen inte har nått speciellt att skriva om. Har nog bara väldigt väldigt tråkigt skulle jag tro!
Theodor har åkt till Andreas o det är kusligt tyst här, helt sjukt vad jag saknar det där lilla trollet så fort han är borta.

Satt o kollade igenom lite bilder igår när jag letade Cissi bilder till förra inlägget o jisses vad tiden springer iväg. Var ju inte alls länge sedan pluppen pluppade ut o som en liten Theodor!

Så liten han har varit o så stor han blivit!
Vart tog tiden vägen igentligen?


Då och Nu!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Cessili

mmm liten blir stor, snart kommer han och talar om att han fått sitt första kärleksbrev, första tjejen och disco mm. Lille kalle Theodor.

2010-01-18 @ 22:56:26
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0