Skit skit skit...

Fy vad jag tycker illa om Lundbergs!!!!
Petiga pengagiriga små lusar är dom!!!!!!

Att det aldrig kan vända.. när är det min tur??

Förkyld som en gnu är jag oxå, vet inte om jag överlever det här! Ni vet ju att det som oftast är VÄLDIGT synd om mig när jag är sjuk o just denna gången är det nog värre än vanligt för nu ska Lundbergs mucka med mig oxå.. Grrrr

Snytpaus.....

Så.....

Just hemkommen från lägenhets besiktning o som ni kanske förstår så gick det inge vidare, måste tillbaka o städa lite till oså kommer man få en fet jävla räkning oxå! När man flyttar in hos Lundbergs bör man plasta hela lägenheten och typ lägga ut skumgummi på alla golv, för gudförbjude att det syns att nån bott i lägenheten innan!

Nyspaus...

så....

Nu sitter jag här med en kopp kaffe som jag inte känner någon som helst smak av, med en dundrande huvudvärk och tanken är att jag ska plugga... Massor ska jag plugga!
Fick en hel del gjort igår så det ska nog gå bra.

Snytpaus...

så...

Oki dags att sätta fart:(!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman då.... Jag tycker synd om dig och hoppas det snart blir bättre.

2010-01-27 @ 16:13:24
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Cessili

Fy förstår att det känns skit just nu, lundbergs är ju inte riktigt kloka.

2010-01-27 @ 18:51:06
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Thina

Men herregud vad hemskt med Lundbergs då! :(!

Hoppas att du mår bättre snart. Kramar.

2010-01-27 @ 19:57:37
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0