Tjoho vad det Går..

Full fart stressigt som satan men det är väl lika bra så man håller sig vaken!
Har sovit som en kratta i natt ( alltså inte bra)
Blev ändringar i mina studier på grund av Cissi:P så nu ska jag visst läsa 650 poäng denna termin istället för 500 men det ska nog gå bra.
Det tråkiga är ju att det betyder mer dagis tid för Theodor o det är jag inte super glad över men men så är det!

Den här gången bara ska det bli rätt.. så det så!!!!!!!!!

Nu ska jag snart iväg med min kära mamma o handla lite.. det ekar i kylen sen ska jag förhoppningsvis om vi hinner köra lite kartonger från gamla lägenheten o efter det ska jag väl återigen sätta mig ner o skriva om Theodors dagis schema:S. Kul kul men det går.


Saknar Stojjan men imorgon kommer han hit mitt lilla troll:D.
Skulle så gärna vilja åka till busfabriken med han nån dag men vet inte riktigt när det ska hinnas med:S
Nån som vill hänga på??

Cissi: Skulle man kunna få låna din psykologi bok igen tror du?


Puss o Hoj!!





Kommentarer
Postat av: Karin

Har tänkt bege mig in mot staden på fredaag... kanske kan ses då.. Hmm jag ringer dig istället idag eller imorgon. Puss puss love you!!

2010-01-19 @ 21:29:58
Postat av: Cessili

Ja visst får du det gummsan. är inte rätt bok som de använder men tror nog den funkar i alla fall. kram

2010-01-19 @ 21:40:58
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åhh va roligt.. vill väldigt gärna träffa dig pullan! Love you toooo!! cissi: Va snällt nä jag vet det men den får duga för mig! Kram Kram

2010-01-19 @ 22:00:48
Postat av: Anonym

Lycka till Alexandra med pluggandet, det ska nog gå bra ska du se. Min brorson är är ju för söt, ett riktigt charmtroll. Kram från Britt

2010-01-20 @ 14:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0