Det nya livet startar nu!!!!

Japp nu jävlar är det dags att sätta fart om man ska va redo för Beatch 2010.
Kommer jag nog inte hinna men igentligen är det inte det som är poängen heller.. Har varit så sjukt trött de senaste veckorna, det kan ju förklaras på massor olika sätt. Det är alldeles för mycket skit i mitt liv just nu, jag kan inte styra allt men maten och motionen kan jag styra så det ska jag göra en stor förändring på. Vem vet med detta kanske allt vänder.. det håller jag tummarna för!!!!

Saknar min lillskit så det gör ont i mitt hjärta.. fan vad det här är jobbigt.. vänjer man sig någonsin undrar jag??

Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: Ci

håller tummarna för att det vänder för dig snart och jag saknar din lillkille med faktiskt. Hoppas godis skålen hann bli tom innan idag då :D

2010-03-22 @ 17:18:14
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad roligt med motion.. Jag ska hålla tummarna att det går bra=)

2010-03-24 @ 11:15:15
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0